Kızlar bende yüksek tansiyon çıktı devlet hastanesinde ki doktor ferrum ve d vitamini ilacı verdi birde idrar yolu enf. Olduğu için antibiyotik daha önce ferrozinc birde magosit kullanıyordum teşhis ilk konduğunda özeldeki doktoruma yazdım düzenli ölçüm yap dedi vitamin ilaçlarını kes dedi ama devletteki öyle birşey demedi tansiyon yüksekliğinde filan demir ve magnezyum ilaçları kullanılmıyor mu birde çok aşırı yüksek değil tansiyonlarım ara sıra zıplıyor en fazla 14/9 filan bir gün de hastanede kaldım kontrol altında hep normaldi ölçümlerde tansiyonum ara ara karaciğer enzimlerim yükseliyor geri düşüyor. Kafam çok karıştı tansiyon ilacı vs de vermedi iki doktor