Kmradr valla ben 36+5 de aniden doğum yaptım.Çatı muayenesi falan yapmadı doktorum.Sancısı var zor değil ama hepsi doğana kadar.Doğduktan sonra sanki hiç bir şeyin yokmuş gibi ayaklanıyorsun.Sezzeryan öyle değil ama acısı çok uzun süre geçmiyor,ilk yürüyüş bile o kadar zorki sezeryanda.Benn doğum yapar yapmaz ayaklanmıştm hatta oğlumu işitme testine götürmüştüm 🥰😂😂