Mkrrm Merhaba kızlar cuma günü hamile olduğumu öğrendim c.tesi kan testi yaptırdım beta hcg degerim 847 çıktı ama doktorum daha cok kucuk olduğu icin keseyi göremediğini söyledi bende boş veya kimyasal gebelikten korkuyorum varmi yaşayan belirtileri nelerdir
Nnazli1996 Mkrrm canm daha kucuk olduğu icin görememiştir iyi düşün iyi olsun ben boş gebelik yaşadım ama 6 haftalıkken gttim boş gebelik dedi 2 hafta daha bekleylim küçüktür dedi 8 haftalıkken goremedi kurtaj oldum hamilelik belirtisi hic yoktu benim
symky Bende öğrendiğimde değerim böyleydi. Doktor baktı ultrasondan ama bakmadan göremeyiz keseyi ama yinede bakalım diyerek bakmıştı. 1 hafta sonra çağırdı kesecigi o zaman gördük. Beta değerinin 5000lerde falan olması gerekmiş 😊
Mkrrm symky banada degerin 6000de olmasi gerekiyo demisti doktor insAllah bende görebilirim bebişim 🙏Allah sagsalim kucagina almayi nasip etsin canim
Mkrrm Nnazli1996 Anladım canım Allah tekrar gebe kalıp bebislerimizi sagsalim kucagimiza almayi nasip etsin🙏
Serraa05 Benimde ilk ultrasonda 4 haftalıkken gorundü kese 7mm.1hafta sonra yıne gel dedi ama böyle seyler okuyunca korkuyor insan.cuma günü gidicem inşallah görünür bebeğim
Fatma23 Benimde kese göründü ama bebek hiç görünmedi şu an 8 haftalığım ve haftaya kürtaj olacam. Bende boş gebeliğin tüm belirtileri vardı kendimi hamile gibi hissetmiyorum göğüslerimin şişi inmeye başladı ne bulantı ne ağrı ve son bir haftadırda kanamam var. Salı’ya kadar kendiliğinden düşmezse kürtajla alacaz dedi
nuranruzgar Bebde bugün gittim doktora beta 2700 cikti kese gorunmedi bu degerde karında daha görünmez dedi haftaya kesin olarak görürüz dedi haftaya cuma gidicem gorunur kese
Serraa05 Bugün doktora gittim cok sukur bebegimi gordüm kalp atısı da goruldü.6 haftalıkmış allah herkese nasıp etsin