Meltembkts Öncelikle geçmiş olsun Rabbim inşallah Sağlıklı gebelik nasip eder, bir daha olmayacak diye kendinizi hırpalayıp daha da olumsuza düşmeyin acınız yeni şuan bu psikolojide olmanız gayet normal. Her ilişkinizde kendinizi bebek bebek diye şartlamayın zira daha da üzülürsünüz Rabbim size en hayırlısını versin kucağınız boş kalmasın Cennette şefaatçiniz olmuş oldu 🌱