Ber277 Kızlar 10+5 haftalık hamileyim bayramdan dolayı saçlarımı boyatmak istiyorum aynı zamanda 1 yaşında bebeğim var emziriyorum boyatsam bir sakıncası olur mu bilgisi olan var mı 😊
ipekky Ber277 özellikle ilk 3 ay genelde önerilmiyor. Ben 14+4üm saçlarım kızıl bide berbat hale geldi ama yinede bebeğim için sabrediyorum boyamıyorum 😭
Bbuse12 Ber277 33 haftaligim yanmis kibrit copu gibi sacim boyatmadim hic camasir suyu icin maske takabilirsiniz
mavikalpvemavikalp Ber277 abo senin hiç boyatmaman lazım hem emziriyorsun hemde 10 haftalık Çok riskli😊😊
Ber277 ipekky Teşekkür ederim haklısınız araştırdım da biraz evet haklısınız ama şunu demek istiyorum ben günlük çamaşır suyu kokusuna ister istemez maruz kalıyorum bazen panik oluyorum bunun nasıl önüne geçebilirim çok zararı var mı acaba hep kafamda bu soru
Ber277 Bbuse12 Önemli olan bebislerimizin sağlığı bekleriz tabi teşekkür ederim Yani direkt zarar vermez değil mi hamile olduğumu bilmiyordum bir defa kötü oldum kokudan sonra aklıma geldikçe tedirgin oluyorum açıkçası
Bbuse12 Ber277 iciniz rahat olsun hic biseycik olmaz hamile olmadigimi bilmedigim zaman da cok agir kaldirmistim bende sukur tutundu 🥹❤️