Hayalciressam Kızlar gebelikte idrar tahlilinde şeker görüp normal geçiren oldu mu acaba aranızda? Şeker yüklemesi daha yaptırmadım ama ikidir idrarımda glukoza rastlanıyor ama sadece +1. Böyle olan var mı aranızda?
eceyc314 Hayalciressam kanda şeker yükseldiğinde idrarla atılım yapılabiliyor. Yani gebelik şekeriniz olabilir. Doktorunuzla görüşün mutlaka.
EsraOrhann Kızlar 37 haftalığım gebeliğimin başından beri idrarda glukoz enfeksiyon eritrosit (kan) hep çıkıyor ama allaha şükür bişey olmadı hatta protein kaçağı bile çıkıyo 😂 benim idrarı bi görseniz şampiyonlar Ligi gibi😂 cokta takılmayın
Fyzz Hayalciressam inşallah bi sorun çıkmaz canım ben henüz şeker testi yaptırmadım ama muhtemelen isteyecek doktorum