Şu an 20. Haftadayiz. Cuma günü kontrolde ultrasonda Dr kasılma gördü ve beni acile serum için gönderdi. Serumdan sonra tekrar baktı biraz daha düzelmiş dedi ve progestan fitil verdi magnezyum vs vitaminler yazdı. Tehlikeli bir durum mu bana tam bir açıklama yapmadı bu yüzden çok tedirginim. Ara ara rahimde sancı veya karın ağrısı hissediyorum bunlar kasılma mı oluyor?