27damla Adet tarihimde kan verdim beta 924 çıktı. 3 gün gecikmeyle tekrar verdim 5124 çıktı. Fazla yüksek değil mi aklıma takıldı. Böyle bir durum yaşayan oldu mu? Normal mi acaba bu durum
Bsoysal Endişelenmeyin aynı durumu ben de yaşadım. Aksine güzel bir sonuç. İlerleme olmasaydı sorun var demekti ☺️
27damla Bsoysal çok teşekkür ederim içim rahatladı. 2 kez kürtaj oldum onların değerleri çok düşüktü. Bu da bu kadar yüksek olunca başka bişey mi var diye korktum
Violetaa @27damla canım bende kan verdim aynı senin gibi oldu sonucun nasıl güzel ilerledi mi hamilelik
27damla Violetaa 6.1 de kalp atışını duyduk. Bi sorun yoktu. 3 hafta sonra çağırdı. Cuma kontrolüm var heyecanla bekliyorum bakalım