Merhaba kızlar. 33+4 gebeyim. Son 2 gündür en ufak harekette sancılanıyorum. Yatakta aşırı dikkat etmeme rağmen sağdan sola dönerken, ayağa yavaşça kalkarken, 5 dakika yürüyünce, tuvaletim gelip 1 dk tutmak zorunda kaldığımda vs. Çok ağrılar oluyor. Bunlar bilinçsiz, ani yaptığımda zaten olurdu ve normaldi. Ama dikkat etsem de aşırı arttı ve korkutuyor. Mesela şuan yatakta yavaşça döndüğüm halde ağır bi sancıyla uyandım. Gün boyu da devam etti dün. Doktora gitmeli miyim, normal mi bu durum bilemiyorum