Sporcuanne14 Yemek yiyip rahatsızlanan varmı yada varsa doktorunuza danıştıysanız neden böyle oluyor ? Böyle yemek yiyince ter basıyor bebek karnımda kasılıyor sürekli
Kubraakgn0 Sporcuanne14 Benimde yemek yerken bişey yok ama yemekten sonra midem bulanıyor bi halsizlik baş agrısı çöküyor bayılcakmış gibi oluyorum
hasretsahinn Sporcuanne14 aynısı bende de oluyor canım gecelere kadar rahatsız oluyorum yatakta zor yatıyorum doktoruma sordum normal dedi kan değerleri yükseldiği için öyle oluyor dedi sabah kahvaltımda bişey yok ama akşam öyle oluyorum
Lilipadq Sporcuanne14 benim de böyle. Halsizlik uyku hali oluyor. Karnım aşırı şişiyor ve geriliyor bir iki saate ancak düzeliyor. Karnımda bebeği aşırı hissediyorum bir de sanki tam ortaya toplanmış gibi oluyor. Doktor şurup verdi şişkinlik olunca kullan diye bakalım
Sporcuanne14 Kubraakgn0 evet bende öyle yürüyünce de geçmiyor uzanınca da belli bir süre yaşıyorum sonra geçiyor
Kubraakgn0 Sporcuanne14 Evet kendi kendine geçiyor ama bazen geçe yatasıya kadar sürüyor bu durum sanki midem yediklerimi sindiremiyor geri çıkartmak istiyor gibi
gencanne97 Bendede aynısı oluyordu karbonhidratı biraz azalttım geçti ve doygunluk hiissi gelddikten sonra yemeyin
Emineelvin Biride benn🥺Yemek yığıncağı bebek haraketleniyor sanki nefesim tutulur midem uçuyor kusmak istiyorum 30haftadan sonra böyleyim 31+4günlük hamişim
Sporcuanne14 Emineelvin Ben de 35’ten sonra Oldu hamileliği şimdi anlıyorum önceki zamanlarda böyle sıkıntılar yaşamıyordum
Okyanusolmak Sporcuanne14 bende de akşam yemeklerinde hazımsızlık gibi oluyor. 2 saat şişlik bunaltı oluyor :(