Zsssdcvbn Sezaryen içinse asla önermem. Bi tanıdığım ve burada paylaşım yapan bir arkadaş hiç ama hiç memnun kalmamıştı.Tanıdığımızin bebeği 2600 dogmasına rağmen kesiyi feci büyük açmışlar, boydan boya kesmişler,dikişlerde çok özensizdi. Burada paylaşım yapan arkadaşta ‘ yorgan diker gibi diktiler’ demişti