Babyycutee Kızlar başlıkta da yazdığım gibi 19 haftalık hamileyim ama son 1 aydır çok sık şekilde süt kesiği şeklinde akıntım oluyor açıkçası biraz korktum sürekli olmasından çünkü sürekli çamaşır değiştiriyorum varmı böyle bişey yaşayan bilgisi olan ??
vezozcan Babyycutee mantar olmuşsunuz büyük ihtimalle doktorunuza danışın size uygun fitil vs verecektir
CokCahilsinKeskeOlsen Babyycutee mantardan kaynaklı oluyor o doktora gittiğinizde mutlaka söyleyin bu durumu tedavisini yapsın
Ozgednc Babyycutee bende de süt kesiği gibi şeyler geliyor ama koku kaşıntı vs birşey yok. Doktorda gyno FEM diye bı fitil verdi
Sevvalll42 Babyycutee mantar canım git sen en iyisi zararlı birde nioli yağı öneririm benim kullandığım markayı öneririm istersen nane aromalı hem ferahlık veriyo hemde kötü kokuuda engelliyo buram buram nane kokuyo 😂
Ozgednc Babyycutee ara ara bitiyor ara ara başlıyor doktor fitili fazla yazdı 3 günde bir kullanılıyor yeni evet