Kızlar özel dikim bosbol elbise diktirdim tesettürlüyüm neyse uzum oldu terziye gittim giydim boy ölçümü aldı.. 3 renk aynı model elbiseydi. Bin 300 ₺ diktirdim tanesini aldık eve geldim bi giydim ikisi bi tık kısa biri önden havada duruyor bir saat agladım kesintisiz cinlendim param çöp oldu resmen napıcam ben bu elbiseleri güya bayramda giyicektim sipariş versem gelmez bir tane yanan para mı üzüleyim verdigim 600 ₺ eksrta terzi parasına mı eşim bana kızıyor elbise için ağlıyorsun diye bende engel olamadım aglamama yemin ediyorum moralim sıfır….