Guneyinannesi1 iyi huylular var bide kötü huylu mesela bende vardı yavaş yavaş çoğalmaya başlamıştı ilk sağ yumurtalıktaydı sonra solada bulaşmıştı iltihaptan dolayı oldu bendeki çok fazla vardı iltihap sonra bi doktora gittim iğne falan vurdu şükür hepsi geçti meğersem iltihaptan kalamıyomuşum 2 aydır da adetim düzensizleşti bu ay ovülasyon testi kullanıyorum kalırım inşallah sendeki kistlere nedediler bu arada bendekiler çok küçüklerdi zararsızlardı