tugce1239 kızlar glokom hastasıyım. göz tansiyonum var. damla kullanmam gerekiyor. biriglo kullanıyorum. sizce bebeğe bir zararı olur mu. 19 haftalık hamileyim.
Sunsetandpalm tugce1239 merhababen de glokom hastasıyım ve tomec kullanıyorum şu an 7 haftaya girdim. Yarın doktorunla görüşücem. Siz hamileliğin başından beri bırakmadıbız mı ilacı doktorunuz ne dedi ?
tugce1239 Sunsetandpalm ben ilacı farmakoloji bölümünde onaylattım. bebeğe bir zararı olmadığını söylediler. o yüzden kullanmaya devam ettim