Pinaryyim hlyagl devlet hastanelernde ücretsiz ama önceden randevu almak gerekiyor özellerde ücretli devlette yaptırdım bn 10dakıka inceledi şükür bişey cıkmadı
Gbaslanbay Devlet hastanelerinde ücretsiz diye biliyorum ama nette değilim biri cidden cevaplarsa şok iyi olur
hlyagl Aynen doktorum 2-3 hafta içinde gel dedi ondan önce aşı olucam maddi olarak sıkıntım yok ama fazla bir ücreti varsa devlette yaptırmayı düşünüyorum
hlyagl Zaten muane ücreti artı bide bu fazla çıkarsa beni zorlar tek bir tane doğum hastanesi var onu da bazı durumlardan dolayı tercih etmedim devletti o özelde karar kildim doktorum ne diyecek bakalım beni zorlamasin sadece
Obsesifk Devlet genelde riskli gebeliklere öncelik veriyor yani gidiceksende 18. Haftalarda git ki anca randevu alabilirsin çünkü her devlet hastaneside yapmıyor