ilkgozagrim__ sizce bugün gelir mi bebek sancı 65 den aşağı düşmüyor 1 cm açıklık vardı 2 saat önce yatış verildi bekliyorum
mavikalpvemavikalp ilkgozagrim__ yani 1 cm açıklık çok erken keşke eve gidip evde çekseniz sancıları Eğer uzaksa gidemiycekseniz bulunduğunuz odada sabit kalmayın sürekli yürüyün squat yapın eşiniz banyo ettirsin sizi
Minigiim-vebenn52 ilkgozagrim__ suyun mu geldi neden yatış verdiler ? 65 sancı çokta yüksek değil ki yürü sürekli squat yap
Sogukcay @“ilkgozagrim__” aklıma annemin anlattığı geldi annem bana hamileyken sizin gibi olmuş doğum başladı doğuracaksın deyip yatırmışlar hastaneden kaçmış bir hafta sonra evde doğmuşum😀 sağ salim gelsin inşallah bebiş 🙏🏼
Safie2020 ilkgozagrim__ geçmiş olsun Bilkent de misin canım. Bilseydin evde cekerdin sanciyi biraz daha ama insan telase ediyor tâbi
Sogukcay Ay aklım sizde kaldı nasılsınız bebiş geldi mi inşallah çok sancı çekmeden doğum yapmışsınızdır🙏🏼🌸