Kızlar bugün çatlatma iğnemin 15. Günü kan verdim şimdi dua eder misiniz inşallah pozitif sonuç alırım 2 kaybım var biri 16 haftalıktı diğeri kimyasal bir daha da kalamamıştım inşallah hamileyimdir bu günlerin hürmetine dua edin ne olur hayırlısı ile kucağıma alacağım evladım olsun