21+5 haftalığız kızım olucak inşallah. Ben 103,5 ile hamile kaldım boyum uzun 1.75 faalan orantılı gıbı yanı . 1 kilo aldım 5,5 ayda . ama kıyas yapmanızı önermem çünkü zaten kilolular hep cok yedıgı ıcın duzenlerı şaşmıyo ondan az kilo alıyolar dıye duymustum. 90 üstü kim varsa tanıdııgım max 5-10 kilo ile doguma gıtmıstı cunku. Zayıf olanların beslenme duzenı degıstıgınden oyle alımlar oluyo hic takılmayın bakın ben 3 lü rakamların başındayım hıc takmıyorum :D