Yagmurata24 3 yermi ne abartmıs arkadasın😁 valla bana hemşire boynumy aşşağı doğru eliyle tutup erdi ellerimi diz kapaklarıma koydurdu kendini serbest bırak dedi tabi ister istemez kasılıyosun bırakamıyosun anestezi Dr önce tırnagıyla iğne yapcagı yere bastırdı korkma derin nefes alnı dedi tırnagıyla aşağı yukarı yaptı sprey sıktı yapıyorum hazırmısn dedi ben daha evet demeden ayaklarımdan yukarı bi sıcaklık hissettim yani iğneyi hiç hissetmedim sadece yapılan anesteziden midem bulandı k çarpıntım oldu onuda hemen müdahale ettiler basımda 3 hemşire vardı yani sana diceğim kuzum benim yaptığım hatayı sen yapma uyu ve korkma inan korktugun kadar değil bende senin gibiydim ama işlem çok basit ve kısa 3. Dk’da oğlumu gördüm 🥰