Kızlar merhaba 37+0 haftalığım 4 sene önce kanal tedavi yapılan dişim kırıldı ve çok ağrıyo yüzüme vuruyo ağrısı diş polikliniğine gittik ama son haftalarım olduğu için ve son 6 aylık röntgen olmadığı için sakıncalı dedi bu zamanlarda diş çektiren bir sıkıntı yaşayan veya yaşamayan varsa yazabilir mi acil yarın kadın doğum doktoruma soracağım ama genede sizlere de sormak istedim.