Nill_ ben 36.haftaya yeni girdim,35 in içindeyken 2 kere kontrole gittim bayram var diye 2. Yi de yaptı ama 2 sinde de çatı muayenesi olmadı.benim bildiğim 36 ve sonrasında oluyor,benim şuan normal doğum olacak ama kuzenim sezeryan yaptı geçen sene, ona hiç çatı muayenesi yapmamslar.