Elif_111 1 buçuk aylık bebeğime bu zamana kadar aptamil kullanıyordum maması bitince birde hipp denemek istedim içeriği organik diye duyunca siz kullandınız mı memnun kalan var mı kullananlar bebeklerinizin kilo alımı nasıldı
_Daydreamer_89 Elif_111 ben ikizlerime ilk hipp kullandım kilo alımı yavaş oldu malesef uzun süre golden goata geçtik isterseniz onu deneyin
yenibirannis Elif_111 oğlum 3. Ayda kg alımı azaldı hipp önerdi Dr çok memnunuz hatta 6. Aylık olduk yulaflı pirinçunlusunu bile alıyorum
bebeklerimveben_ Elif_111 kızım da hipp bırakıp arkadaşımın aklı ile bebelaca geçmiştim hep azdı kilo alımı oğluma başından beri hipp veriyorum maşAllah diyim hem de çok iyi sindirmesine yardımcı oluyor
Sogukcay Kız kardeşim yeğenim için aptamil kullandığında çok fazla gaz sorunu oldu hipp kullanmaya başladı çok memnun kaldı herkese hipp önermeye başladı kilo alımı da çok iyi oldu gaz sorunu da çözülmüştü
Elif_111 Sogukcay aptamilde kilo alımımız iyiydi sadece biraz kabız yapıyordu hipp çok önerilince denemek istedim inşallah kilo güze aldırır
Melisamuhammed_2007 Hipp kullanmadim hiç Aptamil ve sma kullandım gaz ve kabızlık yaptı ikiside şimdi golden goata geçtik kilo alımı da iyi gaz ve kabızlık yapmadi biz memnun kaldık