Ne yazık ki bu genetik biseymis ama strese gerek yok dikkat edince çözüluyor zor ama faydası çok, en azından sağlıklı besleniyorsun ve kilo alımıyorsun en güzel tarafı bu hep böyle pozitif yanlarını düşün canım bende 24 haftada çıktı bu şekilde iğneye başlı az dedi ben dikkat ettim ve harika bir şekilde de devam ediyorum çok şükür iğneye başlamadık hatta yarın kontrolüm var çok sık kontrol ediyorlar saolsunlar