Bahçemize gebe bir kedi geldi yatmış inliyordu. Kayinbabam kutunun içine minder koydu. Yavrunun yarısı içerde yarısı dışarda kaldı bekledik olmadı. Kayinbabamda eldiven giyip yardım etti. Ölü çıktı yavru. Bekledik arkasından 2 yavru daha doğurdu canlı bunlar. Anne kedi yürüyemiyor. Ayağa kalkmaya çalıştı sallanıyor. Kafayı tutamiyor. Süt verdik içmedi. Sadece Su içti çok. Aşırı çok içti. Yavrularına bakamıyor. Kayinbabam şırıngayla besliyor yavruları. Durumumuz yok veterinere goturemiyoruz. Bugün ikinci gün. Yine aynı ayakta durur hâli yok. Neden böyle olmuş olabilir bu hayvan. İçinde ölü bir yavru var mıdır diye düşünüyorum. Aşırı üzülüyorum elimden başka birşey gelmiyor. Ne yapmam lazım başka onu da bilmiyorum.