Ftm00 Midem çok kötü durumda yemek yiyemiyorum ve koku hassasiyetim de var ne yapsam geçer veya hafifler yardımcı olur musunuz
Sedadvc Ftm00 maalesef hiçbir şey bir işe yaramıyor. Bende yaramadı yani. 15 haftalık olduk daha yeni yeni azalmaya başladı. Kaç haftalıksiniz?
Betul7272 Ftm00 21 haftalık olduk ama ben hala mide bulantısı çekiyorum çok kötü ama maalesef bsy yapamyrsn sonradan biraz biraz geçiyor sadece
Feliz Ftm00 ben anca ekşi tuzlu şeylerle bastırıyorum. Bende işe yarıyor tam olmasa da. İsterseniz deneyin. Su içmek de etki ediyor bana
Sedadvc Ftm00 6 hafta daha çok erken. Zamanla hafifleyecektir merak etmeyin. Benim 6. Hafta başladı 9 10 11 de cosmustu. 🙄
Ftm00 Feliz teşekkür ederim su yudum yudum içince rahatlatıyor tuzlu şeylerin de bir müddet sonra etkisi geçiyor ne yapacağımı bilemedim 🙄
Feliz Ftm00 ben çok artınca birşey yememeyi tercih ediyorum kendi kendine azalsın diye yoksa midem daha kötü oluyor. Azalmazsa o zaman yine ne yapabilirim diye bakıyorum) Beni rahatlatan şeylerden biri de yoğurt. İki üç kaşık yiyince etki ediyor.
Nrcnmhr Ftm00 bende 6 haftalık ve aynı durumdayım midem çok kötü bulanıyor ağzımın tadı iğrenç ağlıyasim mutfağa girmek istemiyorum ne yapacam
perihankrkya Ftm00 6haftalikken basladi benmde cnm suan 12+1 im hala devam bulanti koku mide yanlasi var birde bas belasi balgam neyapsam geçmiyor benmde bana da yardim edin vallahi bunaldim ağlamaktan helak oldum 🥹bulanti hapi da fayda etmiyor bana