Maalesef bende doyduğumu hissetmiyorum. Bugün keyifle tam buğdaydan yaptığım krepten 1 tane yedim incecik ve küçük boyutta olmasına rağmen 145 çıktı aslında kendimi biliyorum sabah ve akşam hiç karbonhidrat tüketmemem lazım ama çıkmayacak gibi geldi .30.haftadayım ama ben başından beri diyetle ilerliyorum ilk gebeliğimde şeker vardı yine vardır korkusu ile .Malum yine çıktı .
Sabredelim hanımlar kuzucuklarımız ve kendi sağlığımız için