34+1 olduk çok heyecanlıyım, yerimde duramıyorum ve ilk doğumum kucağıma alacağım anı sabırsızlıkla bekliyorum birden fazla duyguyu bir arada yaşıyorum resmen duygu patlaması bu olsa gerek🥹
Hem artık bebeğimle aynı bedende olamayacağımız için üzülüyorum hem de kavuşacağımız için bir hayli heyecanlıyım içim kıpır kıpır ama bir o kadar da korkuyorum 🥺
Acı eşiğim inanılmaz düşük, doğum sürecim nasıl olur bilmiyorum umarım kolaylıkla geçer..
Sizler neler hissediyorsunuz, çok merak ediyorum 🥰