esmaerdemir Kızlar 37 haftalık oldum aşırı derecede vajinada batma ve kasık ağrısı yaşıyorum bugün canımı çok yakıyor bir hafta önce doktora gittiğimde kanalda değil demişti acaba kanala mı girdi ondan mı ağrıyor sizde de böyle oldu mu
pnar1108 esmaerdemir evet iğne batması gibi girip çıkıyor değil mi 10-15 sn sürüyor geçiyor. benim bebek de kanalda değil doktoruma sordum normal diyor🤷🏻♀️
gulsozel esmaerdemir aynısını ben de yaşıyorum 37 haftalık oldum, vajinaya batma hissi yaşıyorum. Aşağı çok baskı yapıyor çocuk, anlık batma olduğu zaman nefesim kesiliyor, doktorum normal gün sancılarıdır takip et düzenli değilse sorun yok dedi
erva_ esmaerdemir 38 hafta aynı sorunu yaşıyorum.bicak saplanır gibi sert geliyor bazen bazende iğne batması gibi
Elhayal Szdede şey oluyir mu böle vajinam gidiklaniyor sanki birşey çekiyor ama o ara nefesim kesiliyor
Elhayal Sema_sema 28.hagfatda başıma geldi düzensiz kasılmalar var denilip yatis verildi ama ben kabul etmemiştim ara ara oluyordu nst sanci çıkıyordu fakat bugün iyice delirdi resmen bebek baş gelişi onunda etkisi var mı bilmiyorum