Aysegul_dur Kızlar başlıkta sorduğum gibi iki gündür daha az hareket ediyor belli belirsiz yaşayan varmı ?
Mertsmother Aysegul_dur bende 34 . Haftamdayım aynı sorunu yaşıyorum saate 1 hareket ediyor normalde çok hareketli idi… Şuan bir bardak kahve içiyorum… Hareketlenir belkii
Aysegul_dur Edvuslayd iki gün önce çok hareketli idi şimdide hareket ediyor ama çok derinden endişelendim
Aysegul_dur Gulsah-207 yaptım şimdi de türk kahvesi içiyorum iki gün önce çok hareketli olup iki gündür çok sakin derinden hisediyorum endişelendim
Newmommyy Aysegul_dur pozisyondan kaynaklıdır canım benim de öyle oldu 35 te sonra yine canavar gibi. Bir anı bir anını tutmuyor. Hiç hissetmiyorsan ayrı aama minik de olsa hareket ediyorsa korkma.
Aysegul_dur Mertsmother bende aynısını yaptım şimdi kahve içtim çikolata yedim uzandım artık sona geldikçe daha çok endişeleniyorum
Aysegul_dur Newmommyy azda olsa hisediyorum ve aşağı tarafta çok fazla acı hisediyorum ayağı kalktığımda hiç hisetmiyorum diyemem az hisediyorum ama hisediyorum
Hayat31 Gunde 10hareket ediyorsa doktorum dedi sorun yok. Sabah ama benimde hic etmedi saatlerce parmagimla karnima basiyordum. Sonra kalktim su ve nutella yedim hareketlendi. Uyuyordu galiba.
Aysegul_dur Hayat31 hastanedeyim takip ediyorlar biraz fazla hareketsiz nts ye baglayacaklarini söylediler