2martta aşılama oldum hiç ümidim yokken tuttu çok şükür ki ufak tefek ağrılarım var kesenin yanında da kanama alanı ama içimi ferah tutmaya çalışıyorum çünkü 2021 de düşük yaptım i gunden bu güne gelen ilk mucize dikkatler hep var sizde ne gibi şeyler olup bitiyo.