Kızlar 5 aylık gebeyim gaz ağrısından ölüyorum çözüm önerisi olan var mı doktorum çok yoğun ne arayınca ulaşabiliyorum nede pat diye randevu alabiliyorum 4 5 gündür gaz sancım var takatim kalmadı bugün daha da fenayım tuvalete gidiyorum ama asla rahatlama yok lütfen önerisi olan söyelsin nolur 😓