Nickocos 2024 un başlarında hamile kalanların ocak şubat gibi hep erkek cinsiyetleri öyle çıkıyor karşıma polinaninda diğer bir influencerda 14 15 haftalık hamile hep erkek olmuş
Berraymom Nickocos 14+3 haftalık hamileyim kızım oluyor.ama dediğiniz gibi etrafımda hamile kalan herkes benim dışımda erkek bebekleri oluyor
eceyc314 Nickocos benimde çevremde ve instagramda gördüğüm kadarıyla nisan-haziran arası çoğu kız bebek.
Nickocos Berraymom geçen senede böyleydi hep erkek dogurdular normalde bu kadar erkek olmuyordu genelde kız duyardım bir kaç senedir bsiey oluyor
Suey Berraymom 17. Haftaya kadar bende kız saniyordum 2 ayrı doktor kız dedi ama erkekmis çokta örneği var siz yinede 16 haftalık olmadan emin olmayin tecrübeyle sabit😍
Berraymom Nickocos aaa evet kesinlikle haklısınız 1.kizim oluncada eşimin tarafından hamile olan yeni yada doğum yapmış hepsi ozamnda erkekti hatta derlerdi yokyok erkektir nazar için diyordunuz kızdır taki kizmolunca sustular
tgbmerve Nickocos 🙈😁😁instaya gerek yok erkek senesi diye ben dolandım ortalıkta , benden öncekiler ve Eylül’de benim gibi gebeşler hep erkek , eş dost arkadaş kız bir tane var sadece Oğlan senesi idi , ama bence dondunyeni hamilelerde kız var artik
Pinkopinkoo Ocak da hamile kaldım. Geçen çarşamba ikili tarama da belli oldu cinsiyetimiz. Kesin ve net erkek dedi doktor. Bu sene hep erkek oluyor dedi . Oysa ki rüyamda kız gördüm hep 🌺🦋
Cilginanne2bebeli68 Nickocos ben Kasım 28 kaldim devlet %70 erkek dedi kasımda hamile kalanların cinsiyet ne ki
Elaninannesi1 Cilginanne2bebeli68 bana da 12 de kız gibi dedi 16 da erkek dedi ama detaylıda emin olcaz sanırım 22 kasım son adet
Semaa00nur Cilginanne2bebeli68 bende Kasım 5 canım 🫣 kiz benim ki de arkadaş im da 10 Kasım oda kiz 🫠🤣
Berraymom Suey limclemeyon lütfen ama inşallah amin oğlum olur kızım var şükür 4duusgum oldu bir oğlum da olsa tupelrimi baglatirim