Kızlar doğuma az kala evde tek kalmak sıkıntı yaratır mı? Tek derken eşim gündüz işte olucak. Erken doğum riskim vardı ve 27.haftamdan beri annemlerde kalıyorum şuan 35 haftalığım neredeyse 2 bucuk ay oldu tüm düzenim bozuldu evimi özledim. 37.haftada artık erken doğum riski ortadan kalkacağı için evime geçeyim diyorum ama çevremdekiler tek nasıl yapıcaksın aniden sancın gelir suyun gelir vs ya da farklı bir durum olur son zamanlar tek olmaz diyip duruyorlar doğuma kadar annenle kalmaya devam et diyolar ama bir de bebiş bu sefer de 40 a kadar gelmezse önümde 1 ay var ne yapsam bilemedim. Doğuma yakın tek başına olmanın ne gibi sıkıntolaeı olur ya da olur mu siz nasıl yaptınız neler yaşadınız?