Asl38 Allah yardımcın olsun.. Aynı durumu 4 yıl önce bende yaşadım ve kahroldum resmen. Etraftan asla koyma, ben koymazdım diyenler oluyor ama o iş öyle kolay olmuyor maalesef. Bende zamanında büyük konuştum koymam diye zaman geliyor seni o lohusa halinle öyle sıkıştırıyorlar ki kafayı yiyecek duruma geliyorsun. Birde benim k.peder utanmadan tek isim benim ismim olacak diyordu sanki çocukta kendi hakkı varmış gibi. Oğlum doğdu 10 gün isim koyulmadı çocuğa öyle böyle derken iki isim olsun dedik hadi ikna ettiler sonra da hangi isim önde olacak mevzusu 😅😂 çok ağladım yıprandım senin anlayacağın iki isim oldu ama 4 yıldır bir kez bile kpeder adıyla seslenmedim oğluma. Çok zor senin yazını okuyunca içim cız etti o günleri hatırladım.