Nskan Merhaba 19 haftalığım birkaç haftadır kuyruk sokumu ağrısı çekiyorum oturup kalkarken başına gelen oldu mu neden olur ne iyi gelir sizce
Hilal2901 Nskan geçmiş olsun oturuşunuzu düzeltin. Artık yük biniyor mesela kayar tarzda oturmayın ya dik oturun ya yatın ozaman düzeliyor 😂 ben vicks sürüp havlu koyuyordum gece yatarken sabaha geçiyordu
Deletedmom_110 Nskan ilk gebeliğimde çok çektim şimdi ikinciye hamileyim yine aynı çoook aşırı ağrıyor oturup kalkmak yürümek yatmak herşey haram öyle bir ağrı yaşayan bilir..tavsiyem magnezyum kullanın çooook iyi geliyor
Sedoliko Nskan aaaa bende aynı 19.haftadayım ve 10 gündür oturup kalkarken uzanırken ağrıyor. Doktora gidince sormayı düşünüyordum bende 🤦🏻♀️
merimiri Nskan bende de oturup kalkarken oluyo çok oturmaktandır diyordum ama bende olmuyormuş sadece anlıyorum ki aslında çok hareketli biriyim hiç durmuyorum da bilemedim
Yazgul_kurt22 @Nskan bende ilk hamileliğimde yaşadım kıl dönmesi varmış bı doktora danışın doğumdan sonra ameliyat olmuştum öyle geçti geçmiş olsun bu arada
Temizhlya Bende 19. Haftadayım ve 15. Haftamda başladı magnezyum da içiyorum ama hiç faydası yok doktorum fizik tedavi önerdi bayramdan sonra başlicam ama başka önerisi olan varsa yazın lütfen
Nskan merimiri ben de tam tersi çok ayakta durmaktan mı diye düşündüm öğretmenim bilemedim vallahi oturmam da çok eğri büğrü değildir halbuki 🤷🏻♀️