Azra_Mom 2 sene önce kızıma hamileyken bakmıştım kız çıkmıştı 2. gebeliğimde de baktım erkek çıktı o da doğruymuş geçen hafta öğrendim merak ediyorum herkeste tutuyor mu yoksa benim denk mi geldi kimse inanmıyor sizde baktınız mı böyle doğru çıkan var mı 😂
mickey Azra_Mom İlk gebe olduğumu öğrendiğimde bakmıştım. İnandığım için değil de merak edip bakmıştım. Erkek çıkmıştı. Paşamızı bekliyoruz 🤭😀
Kbrbydk Azra_Mom Çin takvimine pek inanmıyorum. Çünkü geç döllenme nedeniyle adet tarihini değiştirince cinsiyet de değişmişti. birde instada eşlerin doğum tarihine göre kan değişimi ile bebeğin cinsiyetini belirleme videosu vardı o kesin çıktı yani.
Azra_Mom mickey bende inanmıyordum 2 seçenek var zaten denk geldi demiştim kızımda bunda da denk gelince şaşırdım ama tutmayanlarda varmış sanırım tutanların şansa tutuyor 😄
M_glsm Bende de tutmusdu ilk gebeligimde bakmisdim erkekti oylede oldu😅 suan ikinci gebeligim baktim yine erkek cikti ama henuz 7+4uz cinsiyyetimizi bilmiyoruz🙊 insallah bu sefer yanilir😂❤️
Azra_Mom Kbrbydk bende de bu çıkmadı ya ilk bebemde bilmiyordum bu yöntemi daha yeni duydum 2 de baktım işte kız çıktı ama erkekmiş birde bakıyorsun doktor yanılıyormuş 😅
Azra_Mom Kbrbydk geçen haberde vardı ya doğuma kadar farklı söylenmiş birsürü hazırlık kız demişlerdi erkekmiydi yoksa tam tersi miydi hatırlayamadım ama doktorlar yanılmış ben kızımda sabah akşam hamileyken kızım güzel kızım canım kızım hep böyle konuştum adını da hemen karar verdik Azra Azra diyordum sürekli düşünemiyorum erkek çıkıp geldiğini 😂 doktorlarda yanılabiliyor yani 😅
MasalSara İlkindede ikincidede tuttu birde saç teline alyansı geçirip göbeginin üstünde kıbırdatmadan tutuyorsun daire çizerse kız düz gelip gidiyosa erkek onuda denedim ondada kız çıktı oda tuttu 😄
Azra_Mom MasalSara yüzüğü kızımda denedim bende doğru çıktı ama oğlanda denemeye fırsat olmadan öğrendik hani 12. Haftada oluşmaya başlıyor diyorlar ya kızımda 14 filandı oluşmuştur artık diyerek denedik daire çizdi 2 hafta sonra da doktor kız dedi bu bebişede bakarız diyorduk 12+6 kontrolde gösterdi kendini sonra da denemedim artık 😅 ama hala merak ediyorum bi denicem ben bunu da yine
Kbrbydk Azra_Mom aynen bende gördüm kızmış erkek bebek gelmis pembe kiyafetler içinde😁😁benimde kızım olacak o haberi görünce rüyama girmisti ya inşallah öyle birşey yaşamayız şok olur 😃😃
MasalSara Azra_Mom ben ısrarla biçok kez yaptım hep daire çizdi dene bakalım bende merak ediyorum banada haber ver 😄
Anneolmayolundaa Azra_Mom ben ne test yaptıysam erkek çıktı ama kızım olacak bunlara olan bütün inancım gitti :)
Anneolmayolundaa Azra_Mom yüzük testindede erkek çıkmıştı doktorum 12. Haftada kız dedi 17. Haftada yine kız dedi detaylıya gireceğim bakalım 😂🫶🏻