EmelBabacan ezgikurttt belki denk bıle gelmısızdır kısmetse benım normal olcagı ıcın gun vermıyo bugun 37+4 haftalıgım cumartesı catı muaynesını olucam proprama göre daha 17 gun var ama gelsın istıyorum artık
Gizemyunusduman zuleyhakoc konur hastanesinde mustafa beye gidiyorum doktorumdan memnunum ama kendisi doğum yaptırmadığını söyledi bende oyuzden doktor değiştirmek zorunda kaldım
Gizemyunusduman zuleyhakoc bu uygulamada okudum herkes çok memnun kimse kötü bişey yazmamış hakkında o yüzden ona gitmek istiyorum
zuleyhakoc Gizemyunusduman ben dün gittim canm 13 haftama girdi doktor baya kesin söyledi yani%99 kız dedi bende o an aklıma gelmedi kemik yapısındanmı yoksa bacak arası acıkmıydı sormadım unuttum
Gizemyunusduman zuleyhakoc ben her hafta geçtiğinde youtubedan haftalık ultrasonlara bakıyorum ki doktora gittiğimde neyin ne olduğunu sormadan anlayayım diye ama daha hiç bacak açtığını göremedim bizimkinin 😂
zuleyhakoc zuleyhakoc bu kadar emin söyledi ya ilk çocuğum yeni evliyim farketmiyor sağlıklı olsunlarda erken öğrenince sonradan değişen çok oluyo okuyorum bu programda
zuleyhakoc Gizemyunusduman ben sormadm unuttum onu dedim haftasına göre nasıl iyi dedi gayet hareketli
Gizemyunusduman zuleyhakoc benimde ilk canım bende 1 buçuk yıllık evliyim bende diyorum hiç fark etmez diye ama insan merak ediyo ona göre ismini belirlicem
Gizemyunusduman zuleyhakoc bizimkinin de öyle birde hareketli MaşAllah hiç durmuyo yerinde geçen kontrolde yüzünü gösterdi doktor resmini çekememiş doğru düzgün çok hareket ettiğinden
zuleyhakoc Gizemyunusduman maşallah ya inşallah sağlıkla doğarlar eee gitmeyi düşünüyormusun cnm randevu alıcakmısın ben senin yerinde olsam hiç duramam sörf cinsiyet için 😀😀
Gizemyunusduman zuleyhakoc yarın kendi doktoruma randevum var inşAllah ondan sonra da 20. Haftada ayşe hanıma gitmeyi düşünüyorum
Gizemyunusduman zuleyhakoc öğrendik gibi ama değişebilirmiş %51 ihtimalle kız dedi ama sakın sevinme sonra ki kontrolde erkek olabilir dedi net göremedim dedi