Ummu__Meryem Kizlar Allah nasip ederse Ramazanda mucizem olacak kurtaj olali 1yil oldu hamile kalamadim normalda 28gunde adet olurum bu ay program 7sinde gosteriyordu adet olmadim ama bat 10adet test yaptim boyle silik cikti siz goruyormusunuz?varmi acaba? Esimde gordu var dedi ama fotorafta bir turlu cekemedim ya Gecen at dr kontrolum vardi tahliller temiz cikti doktor sen kafanda hall olur dedi birak zamana 4-6aylik sure veriyorum kalacaksin Allahin izniyle dedi bu ay hic takmadim boyle Allah nasip etti diye dusunuyorum
Bbbbbbbbbb Ummu__Meryem canım benimde ilk testim silik çıkmıştı umarım vardır sabah ilk idrarla tekrarla testini daha net sonuç çıkıyor
ebru1221_ Ummu__Meryem kan testi verin bence. Çünkü benim de gebeliklerimde hep böyle varla yok arasıydı ikinci çizgi hep erken öğrendiğim içinmiş kanda çıkıyordu net sonuç
CokCahilsinKeskeOlsen Ummu__Meryem ya şimdi şöyle 2 çizgi 10 dakika sonra hatta bazen bazı testlerde 5 dakika sonra çıkan sonuçlar geçersiz oluyor Eğer sonradan çıktıysa Bu çizgi kuruma çizgisidir. Hayali bir çizgi var ama muhtemelen kuruma çizgisi gibi Çünkü kuruduğu için test tamamen öyle duruyor Şu an buradan
dezgi Ummu__Meryem bende var gibi ama bilemiyorum benim geçen ay böyle çıktı fakat ertesi günü regl oldum bu ay da böyle çıktı yine emin değilim😅😅