Kızlar sizce de günümüz bayramları yapmacık, samimiyetsiz değil mi ? Eskiden heyecanlı, mutlu ve eğlenceli şekilde hazırlıklar yaparak çok güzel bayram macerası geçirirken şimdi mecburiyetten hazırlık ve mecburiyetten gidip gelmeler oldu. Kimse bence bayramlarda mutlu değil ve herkes bitmesini bekliyor sanki. Hatta kendimde dahilim buna. Sıkıcı ve zoraki geliyor artık bana 🤷🏻♀️
Herkesin çevresi bir değil tabi, genel bi izlenimle bunu söylüyorum.. 🫶🏼
Sizce ..?