Selam kızlar bugün bir kaç saattir karnımda sertleşme ve alt tarafa doğru baskı çok var yürümemi zorlaştırıyor ve sanki afedersiniz ama idrarım var gibi ağrım yok biraz belimde ağrı var oturunca da zorlanıyorum altta ağrı oluyor ve karnım yukarı doğru da baskılıyor gibi sizce doğum belirtisimi bu arada normal günümüze 5 gün var cevap verirseniz sevinirim iyi akşamlar