miranatlas ciğer geliştirici yapılmıştı. Ama yine de 1 hafta ciğerlerden küvezde kalmıştı. Doktor, nefes aldıkça ciğerlerini patlatıyor demişti. 1 hafta sonra küvezden çıkıp, taburcu olmuştu. Eve geldiğinde göbek bağı bile düşmüştü 🥹
Benim de hep erken doğum riskim oldu bu hamileliğimde. 13. Haftamda yoğun kanama yaşamıştım. Plesanta rahmi kapatıyordu. Rahim boyum 25 e inmişti.
Çok şükür iğne , ilaç ve dinlenme (2 ay resmen yatmıştım) hepsi geride kaldı. 37 ye kadar gelebildim.
Allah zamanımızı tamamlamayı nasip etsin