Ben de tesettürlüyüm doğum yaklaşınca ameliyat önlüğü giyiyorsun doğumdan hemen sonra odaya almıyorlar aşırı kanama riskine karşı doğumhanede bekliyorsun bir süre ondan sonra odan geçince giyinebilirsin ben tesettürüme pek dikkat edemedim ne yalan söyleyim dikişlerim vardı onun sızlamasından dolayı aklıma gelmedi bir de sürekli bebeğim emzir falan yani kadın doğuma erkek alınmıyor bi sorun olmadı ama dikkat edemedim valla🥹