Irem12_ benim kızım da sizin günlerde 10 gün kadar yapmamıştı, doktor normal demişti ama zeytinyağı tavsiye etmişti devam ederse diye. o ara anne sütünü artırıp mamayı azaltıyordum. 10 gün sonra yaptı ve sonra düzene girdi daha öyle bir sorun yaşamadım. endişe etmeyin 🌸