Pnar-oktay ben sadece kaşıntıyla anladım. Alt ast değerim normaldi. Ama açlık safra asidim yükselmişti. Kaçıncı haftadasınız şuanda. Eğer erkende ilaca başlatırlar. Hiç korkmayın. Ben kendimi o kadar korkuttum ki, okuduğum şeyler yüzünden panik oldum. Umursamayıp tedavisine bakılmazsa riskli ama ilaç asit düzeyini dengeliyor💖