Rgmss bugün kontrolümüz vardı 36+0ız kafası iri gidiyordu zaten çok takmıyorduk ama 4 haftaya yakın nerdeyse kafası önde çıktı doktor hep iriydi zaten dedi, bir de benim babamın kafası iridir çok ama biraz endişe ettim şuan 40 hafta ile neredeyse kafası uyumlu boyu 36+4, karnı 37+3 uyumlu bir sorun yok dedi doktor ama 38 e falan geldiğinde 41-42 hafta ile uyumlu olur kafası normal doğumu zorlar falan dedi 🤷🏼♀️ tek dileğim sağlıklı olsun da oğlum