36 haftadayım mide yanmasından uyuyamaz oldum artık ne yesem yaniyo süt de kesmiyo artık kulaklarıma kadar hissediyorum yanmayı ve acı su çıkartana kadar gidiyo artık ilk başlarda süt rahatlatiyodu ama artık kesmiyo renee verdi doktorum ama o da en fazla yarim saat iyi geliyo sonra yine aynı 😔😔😥