Benim saçlarım kolay kolay yağlanmaz ama çok yağlanmaya başladı bi garip oldu anlam veremiyorum cildime gelirsek te bi iyi bi kötü cinsiyetini daha öğrenmedik ama hurafe işte bi gün diyorum ki kesin oğlan olucak çok güzelleştim gün oluyor ayyy kızmı olucak bune çirkinlik diyorum karmaşık 😁😁😂