Klaray benim de kızım 35+6 da doğmuştu. 2400 kg ve 46 cm ile.
Ciğer geliştirici vurulmama rağmen işe yaramadı.
Bir hafta küvezde kalmıştı. Üstelik 2020 yılında Nisan ayında sokağa çıkma yasağının olduğu gündü.
Bir haftalık küvezde bebeğimi bana hiç göstermemişlerdi. Resim dahi çekip vermiyorlardı. Korona martta çıktığı için daha çol yeni olduğu için o zamanlar telefon sokulmuyordu. Acaba bebeğim nasıl oldu, nasıl bir tipi var deyip duruyordum.
Onsuz eve dönmüştük. Süt sağıp, gönderiyorduk hastaneye. Kendi başına nefes almaya başlayınca, bir haftanın sonunda taburcu etmişlerdi.