Merhabalar, 29+5 haftalık hamileyim. Yaklaşık iki haftadır sol kaburgam ve sol kürek kemiğimin altı çok ağrıyor. Skolyozum var, sola doğru eğik. Muhtemelen bundan oluyor. Magnezyum kullanıyorum. Ama elimden başka bir şey de gelmiyor. Sizlerin bir önerisi var mı acaba?